Google Remarketing

Pomoc i wsparcie

Informacje na temat często pojawiających się pytań

Chcesz lepiej zrozumieć, na czym polegają nowoczesne technologie kodowania projektów? Zobacz naszą infografikę

1

Przygotowanie projektu

  • Co to jest PSD?

    PSD jest używanym przez nas skrótem określającym format plików graficznych dostarczanych przez klientów. Format ten należy do rodziny Adobe Photoshop. Adobe Photoshop jest jednym z najpopularniejszych profesjonalnych programów graficznych do projektowania między innymi interfejsów WWW czy stron internetowych.

  • W jakim formacie przygotować pliki do wysłania?

    Do dokładnej wyceny oraz rozpoczęcia realizacji projektu potrzebne są pliki w formacie PSD, obsługiwanego przez program Adobe Photoshop.

  • Wykorzystanie czcionek i zdjęć na licencjach komercyjnych

    Jeśli posiadasz pliki czcionek użytych w projekcie, załącz je w drugim kroku formularza wyceny on-line.
    Zarówno licencja czcionek, jak i dostarczanych obrazków musi pozwalać na umieszczanie ich na stronach internetowych.

  • Jak prawidłowo przygotować elementy graficzne w pliku PSD?

    • Każdy element graficzny powinien być oddzielną warstwą,
    • Teksty powinny być warstwą tekstową (nie mogą być warstwą rastrową),
    • Proste, jednokolorowe elementy graficzne, jak np. ikonki, powinny być warstwami wektorowymi lub dostarczone, jako oddzielne pliki w formacie SVG,
    • W pliku graficznym powinny być pokazane wszelkie stany elementów np. wygląd zwiniętego oraz rozwiniętego menu, stany :hover, :focus przycisków itp.
  • Jak dostosować projekt graficzny do wymagań RWD?

    Standardowo zestaw grafik RWD powinien się składać z 3 wizualizacji:
    • dla smartphone'ów,
    • dla tabletów,
    • dla laptopów i komputerów.
    Można dostarczyć wizualizację samej wersji dla urządzeń typu laptop/komputer, a my dostosujemy stronę do urządzeń mobilnych zgodnie z dobrymi zasadami tworzenia interfejsu użytkownika.
2

Sposób realizacji projektu

  • Czy będę miał wgląd w proces realizacji?

    Tak! Nasza współpraca z Tobą jest transparentna, zapewniamy Ci stały wgląd w postęp prac nad Twoim projektem. Ponadto masz stały kontakt ze swoim project managerem, który w każdej chwili udzieli Ci wszelkich informacji na pojawiające się pytania.

  • Czy mogę mieć pewność wykonania projektu profesjonalnie i nie budzącego wątpliwości?

    Oczywiście, jesteśmy pewni swojej wiedzy i tego, co robimy. I nie gwarantujemy tego, tylko słowami. Jeśli wskażesz nam jakiekolwiek zaniedbania jakościowe lub niedociągnięcia w realizacji projektu — otrzymasz zwrot 50% poniesionych kosztów realizacji danego etapu projektu.

  • Ile potrwa kodowanie PSD?

    Korzystając z kreatora "Wyceny on-line" możesz dowiedzieć się o orientacyjnym czasie realizacji od razu. W momencie przesłania nam plików PSD otrzymujesz bardzo dokładny harmonogram czasowy realizacji wraz z ostatecznym kosztem. Czas, który Ci oferujemy, jest zawsze dotrzymywany a w razie opóźnienia — otrzymujesz bonifikatę finansową.

  • Jak mogę komunikować się z zespołem realizującym mój projekt?

    Na czas realizacji projektu oraz okres gwarancji otrzymujesz dostęp do dedykowanego Tobie środowiska wsparcia technicznego, za pomocą którego możesz zgłaszać uwagi, korespondować oraz zlecać dalsze prace rozwojowe nad Twoim projektem. Wszystko jest w jednym miejscu, uporządkowane i bardzo czytelne.

  • Czy projekt może być opóźniony?

    Posiadamy wieloletnie doświadczenie i wiemy jak szacować - trafnie - realizację projektu. Podajemy tylko i wyłącznie realny czas pracy bez względu jak bardzo by Ci się spieszyło. Jedyny przypadek "opóźnienia" projektu to taki, kiedy podczas jego trwania rozszerzasz nam zakres prac. Wówczas wprowadzamy korektę w harmonogramie.

3

Gwarancja i utrzymanie

  • Na jaki okres jest udzielana gwarancja?

    Domyślny czas gwarancji na wykonane usługi wynosi 1 rok, nie mniej jednak w razie potrzeby możesz ten czas wydłużyć aż do 3 lat!

  • Co obejmuje gwarancja?

    Gwarancja obejmuje wszystkie błędy wynikające z niepoprawnego zaprogramowania wykonywanego przez nas kodowania. Jeśli dla zamówionego zakresu przeglądarek jakiś fragment serwisu wygląda niepoprawnie — w każdej chwili możesz nam to zgłosić, a my niezwłocznie naniesiemy poprawkę.

  • Co to jest wsparcie techniczne i czy warto je dokupić?

    Wsparcie techniczne jest wyrażane pakietem roboczogodzin, które możemy poświęcić na Twój projekt, modyfikując go i udoskonalając tak, jak tylko sobie tego życzysz. Masz możliwość wykupienia różnych pakietów godzinowych. Możesz je wykorzystać w ciągu roku na dowolne prace związane z Twoim serwisem. Czy warto? Jeśli planujesz dalszy rozwój projektu, warto wcześniej wykupić taką opcję, gdyż jest najbardziej atrakcyjna finansowo.

  • Jak szybko realizowane są zgłoszenia gwarancyjne?

    Zgłoszenia gwarancyjne standardowo realizowane są do 5 dni roboczych. W przypadku, jeśli masz wykupione wsparcie techniczne — Twoje zgłoszenia realizowane są priorytetowo w ciągu 1 dnia roboczego.

  • Czy gwarancję można przedłużyć?

    OOczywiście, domyślna długość gwarancji to 1 rok natomiast może być ona przedłużona do 3 lat. Uwaga! Przedłużenie może być wykonane jedynie w pierwszym roku trwania gwarancji.

Ciasteczka Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.